men B R A!

Jahapp...Har just konstaterat att min natt kommer att bestå utav plugg. Så det kan bli när man glömmer bort att man har prov...aja. Bara att sätta igång.
Dans idag då. Eller Hanna dansade , inte jag. För jag fick ett sånt där "anfall" där jag kände mig svimfärdig igen, så jag vågade inte dansa. Cybertown och middag med massa människor. Inget lasergame spelande blev det heller, för jag är P A N K! Som tur är så har jag en sådan snäll bonusmor som gjorde mat till mig som jag tog med mig . haha. Men det var gott!  I<3Food. Helt klart. 
Prinsen följde med mig hem sen ett tag och åkte precis hem. kommer nog inte träffa honom på jättelänge.(eller aa 1 vecka) för denna vecka MÅSTE jag verkligen ta igen det jag missat i skolan. och sen ska han till orust. sååååå jaaa.. hehe. MEN , på lördag blir det JOAKIM THÅSTRÖM! FREAKING AWESOME! jag längtar!
Meeen, lägger in en fining bild på honom, just because typ halva inlägget blev om han. hahah.
Du gör mig lycklig. Min Prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0