nattuggla.

amen tjaa.
Klockan är 01.17. Och jag BORDE SOVA. MEN , jag kommer aldrig somna om nu, nej. Ensembeln förstörd för jag kommer inte ha ngn röst imorn. Känner just nu ångest och någon form utav ilska. OM jag somnar nu så kommer jag vara tröttare imorgon än om jag inte sover. hard Freaking choice. aja...
Så det kommer säkert komma en jävla massa inlagg här inatt, wellwell. 428an går säkert inte imorn. hmm. åka med mamma som börjar i ottan eller 2 KM genom en snöig skog. Mycket problem. Och många. Känner att jag kan sitta och skriva i det här inlägget hur länge som helst. Om jag nu borde göra det, för det kommer antagligen komma en massa saker som vissa folk inte borde läsa. FUCKING SHIT FUCK.  Sitter i min ensamhet och försöker få ut min ilska genom att skriva här och lyssna på marilyn manson. Brukar funka. Men inte denna gång. FÖR MYCKET TANKAR, KOMMER FÅ FÖR LITE SÖMN. men i guess att jag får ta det. I vår ska jag fan börja övningsköra, sen nästa år ska jag fan fixa ett jävla körkort. I helgen..vadfan ska jag göra i helgen. Kan ju inte skriva vad jag känner för. eftersom att min pappa läser min blogg, och det kommer bli FETASTE grejen. okej, ni tycker säkert jag överreagerar över att jag blev väckt och inte kan somna om. Men allvarligt. inte okej. Man väcker inte den Alessandra som sover, för då brakar helvetet lös. trust me. tur att jag är ensam nu. Känner för att gå ut och ställa mig och skrika or whatever, men jag tar ut det här istället. Tänk på annat Sanna. Kanske borde jag testa att sova. nej, jag är för hyper för att sova. !"#€%€&&/. jaaaa. hej, Jga heter Alessandra är 16, snart 17 vårar. Jag går i fryshuset gymnasium Soul/sång. Jag älskar musiken, sången är mitt allt, mitt liv. tack gud för denna gåva , om du nu finns. jag har skilda föräldrar varav min mamma bor här på ingarö och pappa bor i barkarby typ. Jag har 4 yngre syskon , men bara 1 som är mitt helsyskon. Thobias. vad mer... Jag har gått i 5 olika skolor i hela mitt liv. jag har haft 4 seriösa förhållanden om man räknar med det jag har just nu. Jag har två väldigt nära tjejkompisar, Hanna har jag känt sen 5an och sandra har jag känt sen 6an. Ser dom mer som systrar. Jag har haft soc i ett halvår för att jag rymde hemifrån och sket i allt mina päron sa till mig förut. Jag gjorde exakt som jag ville. har haft Maria ungdom möten ett antal ggr. För nästan exakt 1 år sedan förlorade jag de flesta av dom personer som jag älskade. Hela stället vände sig emot mig, jag var en ensamvarg. var alltid ensam. hade 3 kompisar som jag umgicks med i somras, inget mer. Försöker hitta tillbaks till den jag egentligen är, men det är alltid saker som kommer ivägen. Försöker alltid ha ett leénde på läpparna för folks skull. Jag är en väldigt djup person som tänker väldigt mycket. Jag tänker jämt att jag måste veta att alla har det bra innan jag tänker på mig själv. Är en väldigt känslig person. har svårt för att bli förälskad , när jag väl blir det håller jag kvar länge. Jag har fått tillbaks en del kompisar sen högstadiet. jag är inte lika ensam längre.  Jag är sjöscout. Kan inte så mycket om segling , men det är kul. jag går soul på gymnasiet men lyssnar väldigt mycket på rock och sånt.  jag sitter och skriver allt detta för att jag ska bli lite trött, vilket jag börjar bli nu. YES. Men är fortfarande lite irriterad på att du drar mitt i natten. i helgen och nu. wellwell. What can I do, naathin'. ;')  Känns som jag har skrivit en alldeles egen bok nu. Men jag gillar't! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0