Random.

Sitter på 3an.Har datakunskap. Det är jätte tråkigt. Hanna och August verkar fett otaggade. Jag tittar på gamla bilder. Inte bra. Deppigt. Saknad. Idag hade vi ensemble. Det var tråkigt för jag fick inte sjunga min låt. blä. haha. snart ska jag möta upp prinsen. trevligt. Ikväll blir det pizza. Yumie. Jag har träningsverk i magen efter dansen. Värt. det var sjukt kul. Min hjärna är full med tankar. Det är jobbigt. skulle kunna bryta ihop hur mycket som helst. En person slänger massa andra sker in i min hjärna som jag inte orkar med. han får ta det med den personen det handlar om , som ska ringa honom straxt. det är mellan dig och henne. jag kan inte göra så mycket. för jag orkar inte nånting. Hela min kropp blir påverkad. aja. nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan....INGENTING. hahahhahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0