You can'T have whats left of me, D. Forget it.

jag förstår inte vad som händer. Jag hänger inte med allt som händer. Jag var lycklig, varför ska du komma och säga allt nu för? Tänker inte skriva mer om detta, men du och jag kommer aldrig bli mer än vänner igen. Jag har ett nytt liv med nya människor och ny livsgläjde. Varför? När du skrev det du skrev trodde jag att jag skulle svimma, jag blev helt tom. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag är inte den som gråter offentligt, men idag gjorde jag det. 
Jag vet inte om jag orkar uppdatera mer idag, dagen idag började bra. Men slutade total fail. Jag vill inte bli den jag var för ett år sedan , men idag kändes det som om jag var på väg dit igen.  fuck it. Ta mig härifrån , till en ny stad eller ett nytt land , jag behöver komma bort. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0