Zombie. (Ignorera inlägget)

Vad händer om du flyttar, jag skulle aldrig klara av det. aldrig. jag orkar inte bli av med en till person som jag älskar. nej. stanna kvar här i Stockholm. De e bra. Ingen annanstans än här. okej? ååååaaarrh.. 

Vad kommer hända i framtiden? hur kommer folk att se på mig. kommer min släkt bli bättre. Kommer du sluta skriva saker till mig. vad tycker alla. hur mår jag.  Varför tänker jag så mycket. Varför blev allt som det blev. varför gjorde jag som jag gjorde. Finns det någon som förstår mig, nej jag tror inte det. det kommer det aldrig gör. jag tänker för mycket. sången , musiken, det ända som får mig att må riktigt bra. Om jag kunde sudda ut vissa delar av mitt liv skulle jag göra det , så jag kunde sluta tänka på hur det skulle kunna sett ut om allt hade vart bra. Hur jag skulle leva mitt liv nu. Jag hade en person som förstod mig precis, men den personen förlorade jag när jag inte tänkte på vad jag gjorde. Den personen tröttnade på mig. Vad tycker folk om mig? är jag bra som alla säger? nej,jag är nog inte det. jag är...ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0