22/7 - Hemma i Stockholm

NU är jag hemma igen. Kommer att vara hemma i 2 dagar innan jag ska iväg igen.. och den gången blir det Korsika med Hanna och Olle! Hannas pojkvän jobbar där nere, dom har inte setts på ett BRA TAG. Det kommer bli Satans kul där nere! Och för er som inte vet ( har fått den reaktionen ofta när jag sagt att jag ska till koriska , alla säger likdant; Va?! vart ligger det?)  Korsika är en ö som tillhör Frankrike.
Är ju lite nervös också...åker för första gången utomlands utan mina föräldrar..haha. Men det kommer att bli så himla kul!
.
Vi kom hem klockan 3 inatt... Vi var tvungna att vänta in den ena katten innan vi kunde börja röra oss hemåt ( Till denna OTROLIGA värme!). Har vart uppe på landet i Siljansnäs i nästan 2 veckor. Det är väl alltid lika mysigt..
Jag har också bara 74 (!!) kronor kvar att tjäna ihop, inte illa va?! :D haha.
Jag ska städa mitt hus och laga lite middag åt familjen Idag och imorgon. Ska vänta tills den sista tvätten har torkat så jag kan packa ner det allra sista och väga väskan...och se så att den inte väger för mycket...hähä..
.
Tyvärr har jag inga bilder att dela med mig utav...Eller...JO 1 har jag! x) haha. Har ju ingen kamerasladd till någon utav mina kameror...så jag fotar med mobilen ^^
En Promenad med Älskling i Siljansnäs ... Dom här kossorna var så söööta! ^^
Här är de 2 Bästa personerna på jorden. Mina favoriter.
Jag och olle satt i Riddersvik med Hanna och Karin. Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0