3 Juni.

Hej alla sötnosar! ^^
.
Det har vart dålig uppdatering nu, men jag har inte haft tid!
Nu ska jag alldeles snart stänga av datorn och vandra till bussen. Idag kommer det bli varmt och därför blir det barbent. Nu är det sommar. Jag blir alltid lika lycklig när jag ser massa studenter som skriker ute. Det är så härligt. Och igår slog det mig faktiskt att om 2 år vid den här tiden är det jag som får gå runt med en vit mössa med mitt namn på och skrika av lycka. Jag både vill och inte vill att dessa 2 år ska gå fort. 
.
Men nu ska jag städa undan lite efter mig och borsta tänderna ^^ 
Sen bär det av till vällingby sedan till el Fryshuso ^^.
Älskar den stora svarta genomskinliga saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0