Du gör mig lycklig.

Igårkvällen var mysig. Önskar att den hade kunnat vara längre. Mycket längre.
Du är min alldeles egen hjälte. Tack.


Och jag är en lycklig ägare till ett par nya converse!.. Skoja inte om jag blev glad när du kom med dom!
Nu slutar jag alldeles strax , jobbar halvdag idag eftersom att det är midsommar imorgon.
Så då ska jag hem , hoppa i min nya fina oanvända bikini och schteka i solen ett tag. Sen blir det till att gör massa sysslor.. Måstemåstemåste få ihop 2000 (allra helst mer^^) INNAN den 14e juli. Annars är det kört för min del... och det vill vi ju inte.
Så.. vad ska ni göra på midsommar?
Själv ska jag inte göra något speciellt. Det är någon lunch/middag eller aa.. en heldag hos några grannar..Kul va?... äsch.. det blir säkert trevligt. Även om det finns roligare saker att göra.
Hela helgen måste jag jobba och försöka få ihop pengar. På Söndag åker jag iväg på läger i typ 1 vecka. Det kommer väl bli...kul. Skönt att få lite ledighet ifrån jobbet.
Mene.. Nu ska jag försöka få tag i min bonusfader.. Se om han kan hämta mig vid bussen. Har ju lite packning med mig eftersom jag bott hos min morbror denna vecka.
Men nu ska jag fortsätta med mitt bloggläsande och mina försök till att få tag i robban.

Ha en bra dag , så kanske vi hörs senare!
Tjingpling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0