F.R.I.E.N.D.S

ligger just nu och glor på massor utav vänner avsnitt. Vänner är mitt liv nu! 
Har snart kollat klart på hela säsong 2. Bara 8 säsonger kvar. haha.
Idag ska jag inte göra någonting. Ska bara ligga hemma. Är handikappad utan mitt kort , som vissa inte förstår. Är väldigt irriterad nu. Mitt kort gick ut den sista februari , och nu kan jag inte ta ut pengar och skit tills jag får ett nytt. Och mina skulder är mina skulder, right? jag vill lösa dem själv. 
Min Papi fyller år idag, grattis till honom! :D Så ikväll blir det hemmamys med familjen och god mat! tihihihi. 
Nu ska jag käka lite och klä på mig. men sen blir det fler avsnitt utav vänner! :D
Vå går varandra på nerverna ibland. Men det spelar ingen roll. 
Jag älskar dig ändå, Fårbäver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0