Tjenare Kungen!

Goderafton! mohihaha.
Har precis kollat klart på en film som heter Great balls of fire. Den handlar om "rock kungen" Jerry lee lewis. Ni som kanske inte vet så hade han ju en hit med en låt som hette Great balls of fire. OTROLIGT skön musik måste jag säga! Men hans liv verkade inte så...vad ska man säga? Han gifte sig med sin 13 åriga kusin medans han var typ...40? Väldigt vidrigt! Men, hans musik var ändå bra!  
Har fått ont igen under vänster bröst, sjukt jobbigt. Det är jobbigt när jag andas. usch och blä! 
Ingen Musik i skolan denna vecka för att det är intagningsprov...och det suger! 
Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och gå o lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0