Att våga är att förlora fotfästet ett tag. Att inte våga är att förlora sig själv.

When I see you, I run out of words to say.
When I think of you, I always catch my breath.

.
"Livet är till för att försöka och testa. Fungerar det inte, så har man iallafall försökt."
.
Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till.
.
Nothing compares to you.
.
Allt är värt en andra chans.
.

Alla ord som alla säger till, snurrar omkring inuti mitt huvud. runtruntruntrunt. Jag är förvirrad, jag vet inte vad jag ska göra. 'Sanna, det går över' . Kommer det göra det? hur kan ni säga så? för ni vet inte.  jag kommer förlora 2 personer till. Våren 2010..suger pung...
.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0