Musiken Är Mitt Liv.


Tjenare! hehe..
.
Nu passar jag på att skriva ett litet inlägg i min paus utav städningen. Inte fan behöver man träna när man kan dammsuga! haha. 
Min dag har bestått utav massor med musik och sång. Teddy , Oscar och David hade ett uppträdande idag på skolgården. Satans vad dom är duktiga på sin grej! Helt galet! :)
Sen hade vi Ensembel. Och det var kulkulkul. Min låt är underbar! orkar inte lägga upp något klipp, men det är iallafall 17 År med Veronica Maggio. Älskar den!! Och Tildas låt blir man jätte glad av! Varje gång jag ser dig med Lisa nilsson. hehe.
Efter skolan umgicks jag lite med Tilda, Jonas , Emily och Oliver. Myspys. Sen hade Soul 2 sångkonsert. Var där typ halva , sen drog jag. HAHAH säger jag bara till en grej ^^. Blev en Skateboard rikare också ;). Jonas lät mig ta hand om den i skolan , sen drog han. Och där stod jag med brädan. Så den ligger här. För allas info ^^
Imorgon ska jag på Spa med Malin och Farmor! Längtar, fyfan vad skönt! sen är det typ något möte. Får se om jag pallar gå på det. Sover iallafall hos pappa imorgon. 
Englands folket kommer på fredag(därav min städning). Får se vart jag sover. Eftersom att dom snor min stuga. hehe. Men jag borde fortsätta nu. Så nu ska jag göra det. Orkar inte lägga upp några bilder idag.
Korsika planeringen vet jag icke hur den går... hö..hö.
.
Men hare Gött, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0