There is nothing like you and I.

Hej bloggen.
.
Idag hade vi nationella i matte. det gick fan bra ! :D
Efter skolan mötte jag upp en vän. Var med honom en stund. Sen åkte jag och familjen till viksjö för att fira lille kusinen Thyra som fyllde 6 år. Sen mötte jag upp Samme vän igen , och vi åkte in till stan för att kolla in kungsträdgården , eftersom det var RixFm festival. Men vi kom dit när den slutade, haha. Så det blev att vi hamnade på donken , sen åkte vi hit. Han stack för ett tag sedan. Mysig kväll faktiskt.
.
Torsdagen går inte ens att bekriva med bättre ord än ; Lycka!
.
Imorgon får vi se vad som händer. Just nu har jag precis målat naglarna och lyssnar på musik. Det blev vita naglar denna gång. Man kan ska ta och hoppa i säng nu. hmmm... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0