Babbel för mig själv.

Jag I början av nian, Spex.
Ibland önskar jag att jag skulle tänkt lite innan mina handlingar för 2 år sedan. Konsekvenserna för det förföljer mig än idag. Ibland är det skönt, eller, skönt och skönt. Jag tänker att jag bara förtjänar det. Och ibland är det svinit jobbigt. Saker och ting är inte lika hårt längre. Som tider, och övernattning, jag får ha telefon, jag får pengar osv.
Ibland önskar jag att jag bodde någon annanstans, inte på den här helvetes hålan. Att vilja sjunka genom jorden varje morgon när man ska till skolan. Att känna sig så osäker när man går på affären. När man ser fel person på stan, Jag önskar att jag inte var så svag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0