Due Date.

Godmorgon!
Vaknade tidigt imorse av massa små pussar, hihi! jätte mysigt. Vaknade på rätt sida utav sängen idag,ävn fst jag drömde värsta drömmen på länge! härligt! Så idag blir det till att ut och vandra i det hemska vädret! haha. neemen , snö är mysigt!  känner att jag måste börja röra på fläsket. Och promenader är väl en bra början? hehe.
Jag kanske borde ta och plugga lite också....hmmm.. nee ^^ ingen brådska med det.
.
filmen igår var awesome! haha, har aldrig vart med om att så många skrattade i en biograf. underbart!
.
Jag har inte så himla mycket bra att skriva om idag känner jag. Mene..om någon jag känner har de första Harry Potter filmerna, hör av er till mig! haha. Vill hemskt gärna se dom, så jag kan se den sista på bio!
.
Nee, nu ska jag gå och lägga mig brevid min yngsta bror och titta på film , Bilar! yeeah
bild från sommaren 2009
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0