Ensamhet

Här sitter jag, med hörlurar i öronen och musik som spelas på högsta. Jag stirrar ut genom fönstret och tankarna flyger iväg. På dig. På mig. På oss. Jag har just nu ingen aning om hur det är mellan oss. När vi pratade var det sista du sa, jag hör av mig. Jag vill att allt det här ska lösa sig, ingenting löser sig på en vecka. Vi måste kämpa. Jag älskar dig. Du är min älskling. Allt du behöver är kanske ensamtid, för att tänka. Var allt det du sa, bara en lösning som kändes bra för stunden? Jag ber alla hålla tummarna för att det ska lösa sig och bli bra... Jag hoppas det, det är värt att kämpa för.. Du betyder så himla mycket för mig, Men det vet du redan. För jag sa det till dig när vi pratade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0