Free Fallin

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen och gick upp och gjorde i ordning kaffe och frukost åt min dödströtta pojke som skulle upp och jobba. haha.
Vi kom hem vi halv 2 inatt, jag från sandras tjejkväll. Det var väldigt trevligt, massa tjejsnack.
Fick låna pappas über snygga bombarjacka igår, så jäääääkla snygg! jag ska köpa mig en sådan. Så himla snyggt till mina kängor , leggings och en snygg skjorta! ojojojoj, klädorgasm! haha.
Idag hade jag tänkt göra lite nytta. Saker som att plocka undan och dammsuga rummet, sätta upp tavlor, bädda rent sängen. Fräscha till lite ;)  gjorde ordning tavlor för 6 månader sen som jag skulle sätta upp, det kanske är dags nu ^^ hahah.
Ska hinna göra det innan hanna kommer och hämtar sin grejer som hon lämnade här. Hon har lånat sin brors kamera, så det kanske blir snygga bilder i eftermiddag! vilket behövs! haha.
Men nu ska jag sätta igång, ska bara se klart på reprisen utav idol, var ju på bio i fredags så jag missade det.

Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0