Jag har tråkigt! så nu får ni reda på massa om mig ;)

STEG 1
Namn: Alessandra Dahlström
Födelseplats: Nacka
Bor: Stockholm, Värmdö och Skälby, järfälla.
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: typ blond/brun..
 Skostorlek: 38/39
Civilstatus: Upptagen <3
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Har mina vita converse
Dina svagheter: Kan ha högt temperament, är otroligt känslig..
Rädsla: Att någon som står mig nära ska försvinna ifrån mig

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Kan vara olika men oftast, " ÅÅÅ JAG VILL SOOOOVA!!!!"
När somnar du: Beror på dag och trötthet

STEG 4
Pepsi eller Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Donken..om jag måste..
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5

Svär du?: För ofta
Sjunger du?: Alltid!
Duschar du varje dag?: Varje/varannan beror lite på
Är idol din smak?: Det är kul att titta på. Men,idol sabbar bara karriären för dom som söker och kommer med. Men själva idén är asrolig!
Gillar du skolan?: Oftast, ibland inte.
Tror du på dig själv?: Jaa.
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp

STEG 6

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: Ja.
Shoppat?: Jajamen
Ätit en hel ask müsli?: nee
Ätit sushi?: Nej..faktiskt inte :(
Stått på scen?: JAA! :D
Skejtat: mm
Bakat?: Bullar
Stulit något?: Nej
Ljugit?: neee
Rakat dig?: Japp
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Japp
Haft sex?: japp

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Japp
Varit full?: Ja
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen?: Nej
Busringt någon?: När jag var liten
Gjort något som du ångrade?: Yes
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Japp
Kastat en sten på nån ruta?: jaa

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn?: Tilde och Albin
Hur vill du dö?: Naturligt, i sömnen
Vad vill du bli när du blir gammal?: Jag vill vara nöjd med vad jag gjort i mitt liv och vara lycklig.

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?: 3 st.
Antal CD-skivor du äger?: iiiingen aning
Antal piercings?: Öronen
Antal tatueringar?: har inga, men jag lovar, det kommer! :)
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 2 ggr

STEG 10
Vad ska du göra i vintern?: Umgås med nära och kära. har säkert massa plugg också
Vad ska du göra i sommar?: Sola och festa! och jobba.
Vad gör du efter gymnasiet?: Jobbar på ett välbetalt jobb förhoppningsvis
Vad händer till helgen?: Tjejmiddag , slappa. sooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0