Tandborste

Hallå

Idag har jag vart på min fars jobb och jobbat lite där jag fortfarande är, ska på kryssning ikväll. (så jag behövde jobba ihop lite pengar,hehe)
Jag ska alldeles strax börja röra mig mot tunnelbanan för att möta upp Hanna , Henrik, Johan och Micke i fridhemplan där bussen mot värtan går ;) hihi.
Jag har glömt mitt pass hos mor på ingarö...så eeeh, hoppas dom inte får för sig att kolla pass helt plötsligt , för då är jag körd.. hehe. Fast...Vad ska dom göra? sätta på en flytväst , sätta mig i en livbåt och hissa ner mig på vattnet? haha, nee , skulle inte tro det :P haha..

Meneeh, nu ska jag gå och borsta tänderna ^^



hihihi, söööööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0