25-Oskar Linnros

Godkväll mina vänner!
Gjorde sällskap med Hanna genom telefon till skolan idag. I skolan var jag en lektion..blev det för mycket för mina lungor :( Så robban körde hem mig, snäll som han är.
"Men va bra,då pluggade hon..!" tänker ni...men icke!... hehe. Jag satt och glodde på top model och I Am Ledgend bland annat.
Jag har inte så mycket skoj att berätta, förutom att jag ska bli med ny vinterjacka! ( Förhoppningsvis ^^) Om jag lyckas spara ihop pengar till det vill säga. Just därför har jag verkligen inte råd med att vara sjuk! så jag ska väl vila upp mig ordentligt. Det sjukaste är ju att jag är typ pigg..men det är lungorna som pajjar för mig. Jaja, det blir bra .. precis som allt annat :) Jag kommer nog ha jackan tills det blir snö iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0