Pour some sugar on me

Godmorgon!
Vill börja inlägget med att gratta min fina Nathalie på 17 årsdagen! hoppas du får en bra dag och kväll. Så synd att jag är sjuk och inte kan komma , menmen :)
.
Ligger i soffan och tittar på idol repriser, kul liv va? haha.
Senare idag kommer nog Hanna att komma.. kulkul :)  funderar på att trycka i mig alvedon och kanske börja med att duscha? eller kanske städa lite ute i stugan? hmm... tvätta kanske?..
Får se senare helt enkelt.
.
Igår var jag bara hemma hela kvällen. Mös med familjen och senare massa telefonprat med pojkvännen som ska vara borta i helgen och jobba lite högre upp i landet.
.
Är det bara för mig som blogg.se strular? kan inte ladda upp bilder eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0