Jag fick saft

Haha... jag fick saft av mannen som vi köper potatis av! Han kom förbi här och skulle lämna grillkolen vi köpt, så fick jag en saftflaska i födelsedags present! o inte vilken saft som helst utan *BAAAAMBAAAAMBAAAAM* .... Blåbärs saft! :D
.
Jag är iallafall nyss hemkommen från min lilla shoppingtur! det var faktiskt otroligt skönt att gå runt i butiker alldeles själv. Utan att behöva tänka på nått annat. Fick med mig en hel del grejer! :) Var otroligt glad , ända tills jag sätter mig på bussen då jag upptäcker att dom glömt ta bort den där färgplastsaken från min nya fina bh.... *suck*.  Och då undrar jag... Hur F*N kan man glömma den? jag förstår verkligen inte ! hahaha.
Menmen, nu ska jag äta lite och sedan börja göra mig iordning för senare i eftermiddag då släkten kommer ! :)
Så kika in lite senare så får ni se vad jag köpte idag som jag ska ha på mig!
Jag har upptäckt att denna skönhet till tröja är försvunnen! NOOOO... hoppas den kommer fram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0