Bloggtorka...

Jaaaaa... som ni märker så har jag inget vettigt att dela med mig av.. total bloggtorka. Kanske beror på vädret, man blir så seg och irriterad. Vad händer? det var ju nyss vår!! sen kom det 3 decimeter snö till och 15 extra minusgrader... Precis vad jag önskat!!
.
Om exakt en vecka så har vi konsert!!!! FAAAAN vad jag längtar! det kommer bli så grymt! Vi har grova låtar, måste nästan dela med mig av låtarna!
I wish- Stevie Wonder
Virtual Insanity- Jamiruquai (stavning??)
New York- Paloma Faith
Alone- Heart
Hey soul Sister- Train
Aukustisk medley
I'm good, I'm gone-Lykke li
Cape Cod Kwassa Kwassa- Vampire Weekend
Don't Chain my heart- ToTo
Welcome To the jungle- Guns N' Roses
Hot Stuff- Donna Summer
This love- Maroon 5
TROR att det var alla, hahah.. Wiiihoooo. Ni har jag visserligen avslöjat alla låtar. Men jag är så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0