10 Januari , 2011.

FörlåtFörlåtförlååt för dålig uppdatering! Men har inte haft något internet!
Har ni haft ett bra lov?
Mitt har bara gått ut på att slappa och ta det lungt! jätte skönt!
Nyår spenderades däruppe med familj och min pojkvän. myys! Åkte sen hem till Stockholm i fredags och bodde hos olle.(kom hem idag) det var riktigt mys, får se hur det går att sova ensam igen.hehe.
Imorgon börjar skolan igen...känns sådär. Men kul att träffa dom jag inte träffat under lovet.
Jag har inte så mycket att skriva just för tilfället...
Bara att jag har sjukligt ont i ryggen och har sovit ca 4 timmar inatt...kunde inte somna förns vid 2 för att det sprang runt en räv och skrek utanför olle..
Har inte hunnit ladda upp alla bilder riktigt ännu...men dom kommer!
Min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0