27 Januari 2011

Tänkte bara skriva lite kort innan jag går och lägger mig!
Var och spelade på slottet idag med skolan , fy satan va bra det gick! sjukaste av allt var att jag inte alls var nervös, brukar alltid vara det. Otroligt mysig dag.
Har suttit och försökt transponera min låt som jag ska sjunga på februarikonserten, menee, om det gick bra kan ju diskuteras. Men man måste vara dålig för att bli bra ;)
Nää, nu ska jag sova faktiskt. Sov inte så mycket natten till idag , så är helt slut nu.
Idag blev jag och min pojkvän 14 månader gamla. Det är stört vad tiden går fort. Det är väl som man brukar säga, Tiden går fort när man har roligt!
Godnatt sötisar, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0