Dag 16 – Min första kyss

Den absolut första var väl som alla andras på dagis eller liknade, haha. Men hur kul är det att berätta ?
.
Min Första kyss som betydde något var med min första pojkvän som jag hade i 7an. Det var väl inte så där jätte speciellt egentligen. Kommer ihåg att jag och min dåvarande bästevän hade spanat in dom 2 nya killarna i skolan. Vi kollade upp dom på playahead (haha, I know..) Bytte nummer and stuff. Vi sågs hemma och allt blev typ till en hångel orgie när vi väl sågs...hahah nejmen. Efter det blev han..eller vi , hatade i skolan , Slickis och Slicket ;) hahahah. Han hade backslick... kanske förklarar en del...hahhaha.  Det höll inte så länge, som tur var ;) men jag minns hur upp över öronen förälskad jag var i denna pojke! haha. Undrar vad jag såg i honom ?
Bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0