Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj.. Hur svårt kan det här vara??
.
Det måste vara när jag gick ut nian. Jag tror inte att jag berättat för er, men när jag gick i nian så vrt det en jävla berg och dalbana. Men i slutet gick den bara nerför. Jag skolkade , gick ALDRIG på lektionerna. Jag gjorde ett misstag och alla där jag bor vände sig emot mig. Sa till mig att jag ändå inte har nått att leva för, så jag kunde lika gärna dö. Jag hade missat mer än halva nian. Men jag jobbade ihop alla mina ämnen på en månad. Jag kommer ihåg på avslutningen, För det första så sjöng jag inför alla. Miley Cyrus - the climb. Den handlar ungefär om mitt liv , hur det såg ut då. Sedan i klassrummet när jag fick mitt betygskuvert, Och jag hade 1 Mvg , 1 lr 2 VG Och resten G. Jag var så glad och kände mig så fri! det var helt stört! jag slapp ingarö och brunns skola. Det va den mest befriande känsla jag någonsin har känt  när jag gick ur klassrummet ut på skolgården och kunde lämna den skolan föralltid.
DET är ett utav mina aboslut Favoritminnen.
Här är jag i slutet av nian. 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0