" du är jättefin i sånt där krulligt hår, älskling "

Haha , sötnos. <3
.
Godmorgon Solstrålar!  idag vaknade jag på världens bäst sida! är jättelycklig! hihi.  Jaja, Idag måste jag plugga...bajs.. jaja. Man måste plugga för att bli något, visst? men först jag jag njuta lite av den här lyckan med att titta klart på det OTH avsnittet jag inte hann titta klart på igår.
.
Tänkte berätta lite om gårdagen. Låg ( som vanligt ) och hade inget liv, tittade på OTH. ( SÅ JÄVLA BRA!!) På eftermiddagen åkte vi till min plastmormor som har fyllt år, och åt lite middag och fick försenade julklappar. Sen åkte jag med min pojkvän och hans familj till Uppsala för att hälsa på hans farmor och Farfar. Jättetrevligt. Kom hem vid halv 12 ungefär. Då var det direkt hopp i säng , hade sovit hela resan tillbaka i bilen , så var så HIMLA trött. HEhe.
.
Nu har jag VÄLDIG beslutsångest över om jag ska följa med till badhuset eller inte....... shit. Kanske är bättre än att sitta hemma.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0