21 Juni

Ojoj vad tråkig rubik, haha. Men ibland blir det så, ibland är det jobbigt att komma på rubriker!
Victor och Hanna
.
Klockan är nu fem över halv elva och jag har precis druckit upp mitt kaffe! Vid 1 så ska jag vandra iväg för att fylla på mitt busskort, sedan ska jag iväg till Fryshuset för att möta upp Hanna och Allis. Sedan ska vi vidare till Allis och glo film med resten av gänget som kommer senare. Det är på tiden att jag åker bort och är lite social. Det ända jag gjort de senaste dagarna är att titta på Grey's Anatomy. Men det är ju satan himla bra! Har haft sån träningsvärk efter att jag målade om Olles flotte i lördags. Jag är rätt otränad, ja.
.
Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning, Kanske hinner jag med ett till avsnitt innan jag går!*hoppas* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0