Tonight i wanna cry

Godmorgon ni där ute.
Har gått upp precis och väntar på att kaffet ska bli klart. Sedan ska jag packa och göra mig iordning för att åka till Dalarna med Mamma. Först ska vi förbi skolan, jag måste låna en bok så att jag kan plugga lite i helgen.
Har även fyllt min Ipod med massa bra musik. Och har en hel säsong av One Tree Hill, så mig går det ingen nöd på!
.
Känner dock att det kommer ta ett tag innan vi åker...Syrran satte på Step up 3.. älskar den filmen, så det kan ta ett tag. hehe.
Ikväll har en nära vän till mig spelning med sitt band. Och eftersom att jag inte kan vara där så vill jag bara säga lycka till victor , ni vet att ni är grymma! Ni har kommit så långt nu!
Här var det lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0