You Apear just like a dream to me

Hej!
Sitter och tittar på gamla framträdanden som jag och min klass har gjort under dessa 3 år. Kan erkänna att det gör ont i hjärtat, det är ju snart över...
Håller på och gör mig iordning också, ska åka in till stan och möta Allis som rullar in med tåget vid 14.40. Vi ska försöka träffa Oliver som flyttar till Småland imorgon. Vi fick reda på det igår.. så aa. Det är lite småjobbigt. Han kommer vara borta i 1 år ungefär.
.
Neej nu börjar tiden rinna iväg här känner jag , har inte riktigt tid för att missa bussen heller. Så vi hörs!
Försök att inte lägga märke till mig på denna bild.. otroligt ful alltså. Men Feffe är söööt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0