K. BRY.

TJAAABA :D ! nu är jag här :) världens snyggaste snubbe :) som skriver på sannas blogg !
(sanna ska vara glad att jag skriver här för att jag är så snygg)
men i alla fall så har jag (victor) allis och sanna varit och shoppat :D de var fett kul ! dock gjorde jag av med
en del pengar :/ men jag är fett nöjd med kläderna som jag köpte så de gör verkligen ingenting :) !
Efter det gick vi tillbaka till skolan för att kolla på soul 2ornas konsert! fast jag kan säga att de inte var så himla bra !
visst de finns ju bra sångerskor i soul 2an , men man kan verkligen inte gämföra med sannas klass ;) (sanna är feeeeeeeet bra på att sjunga)
och nu tillslut sitter vi hemma hos allis och glor på One tree hill! :D ganska nice :D
haha nu har jag ingenting att skriva mer men jag antar att sanna kommer uppdatera senare :D
sen kan nu ju också kolla in mitt bands hemsida :D jag sjunger och spelar gitarr :D
www.myspace.com/bourbonrage
tjaaaarrrååååååå sannas blogggg <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0