Who knows where the cold wind blows?

Sitter äntligen på en tub påväg hem. Har vart ute och ränt igen. Jävlar vad mycket skumt folk man stöter på när man är påväg hem vid den här tiden.

Var hos min fina vän Hanna och åt brunch tidigare idag. Sedan följde jag med pappa och min bror in till stan där vi träffade en släkting. Och seeeen, Var jag med några från skolan hemma hos någon. Trevligttrevligt...

Fick ta värsta omvägen eftersom att den tuben jag tog inte skulle matcha med någon buss. Och sedan såg jag till att jag slapp hässelby strand. Ordbajsar nu också för att ha någonting att göra. Men de e niiiice. Och jag är faktiskt nykter.

Shit vad tunnelbanorna är äckliga. Har inte tänkt på det innan. Men om alla skulle tänka på att ha fötterna på golvet istället för på sätena, hålla salivet i käften istället för att lägga värst lobban och ta med sitt jävla skräp av tuben! Ser ut som om jag sitter på en schleten mcdonalds resturang. Folk röker tillomed här kände jag nu. Håll er förfaa AAn.

Om du lyckats läsa ända ner hit så tack. Haha. Askul att läsa kan jag tänka mig. Kan även berätta att jag suttit och redigerat bilder på luren. Aweesome iphone<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0