Ain't talkin' 'bout love

Har funderat ett tag på att jag vill tatuera mig. Eller jag ska göra det, men jag vet inte riktigt vad ännu. Jag har en del ideér. Men man vill ju vara helt säker liksom, den ska ju sitta där föralltid. haha.
En sånhär vill jag ha, fast med en annan text. "Musiken övervinner allt", fast på latin.

Sedan vill jag ha en sånhär. Varje fågel symboliserar mina syskon.

Ååh, jag är så stört sugen på det nu alltså. Vill även pierca mig igen. Haha.
Men till det här krävs ju pengar, vilket det är lite dåligt med! så jag får helt enkelt vänta lite längre.
Nu tänkte jag kolla lite på GG. Är redan inne på tredje säsongen. Helt sjukt.
Sov Gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0