Who's got a penis?!

S: Ge mig ett ämne att skriva om!
A: MIG!!

Jahaaa.. det här känns lite som den gången vi fick för oss att brevväxla. Man sitter i flera timmar typ och kämpar med att komma på något att skriva.
Men, Vi har känt varandra ordentligt i typ 4 månader nu.
Men det känns som om vi vart vänner i 10 år. Du är en utav mina allra närmsta.
Du är en grym vän. You always make me laugh. Du o jag mot världen typ.
Jag älskar våra samtal när vi bara skrattar åt varandra i typ en kvart.
Jag älskar alla våra spontanäventyr ihop.
Och jag älskar våra deeptalks om massa serious shit.
Jag älskar dig helt enkelt, Ragnar!
+ att Allis är jätterolig.

Kommentarer
Postat av: bitch got a penis!

Visst är jag rolig! I KNOOOOW BRO!

ehehheehe, i love u long time <3

2012-01-14 @ 01:58:21
URL: http://forcerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0