10 saker ni inte visste om mig

1. Jag är otroligt mörkrädd. Finns inget värre.

2. Kan bli väldigt överbeskyddande.

3. Sjukligt dåligt självförtroende.

4. Jag ska snart flytta hemifrån, och det är väldigt skrämmande.

5. Avskyr när folk smaskar.

6. När folk liksom "drar in snor i näsan", så måste jag också göra det. Tror att något dåligt ska hända annars.

7. Kan inte (absolut inte!!!) gå på A-brunnar.

8. Jag har otroligt få vänner. Men de jag har känner mig bättre än vad jag känner mig själv.

9. Jag älskade att sjunga. Dog för det. Men nu sjunger jag knappt i duschen längre.

10. För några år sen blev jag anmäld till soc av min mamma. Kan vara det bästa som hänt i mitt liv, för det har gjort mig till den jag är idag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Frugan! Ska du flytta snart??? :O
Kommer ihåg hur vi inte kunde förstå hur hon kunde anmäla sin egen dotter, nu när jag kollar tillbaka är jag glad för alla minnen och upplevelser men gud vad livet blir bättre och bättre trots att jag vill leva som en liten fjortis igen <3
Puss min älskade vän

2012-10-24 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0