Lean on me

Nu tänker jag vara sådär töntig och blödig. För jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med all kärlek och tacksamhet jag känner!

Jag har en pojkvän som jag värdesätter så högt och älskar så innerligt. Han är min bästa vän och andra halva. Jag har aldrig mött en människa som kan höja mitt självförtroende på det sättet som han gör. När det ger vika, så är Douglas där och hejar på mig. Han får mig att bli en bättre människa och jag vet inte riktigt om jag skulle klara mig utan honom faktiskt.
Att kunna vara så sinnesjukt barnslig men samtidigt kunna vara så allvarlig, åh jag älskar det!

Med dig vill jag uppleva hela världen, med dig vill jag uppleva allt som finns att uppleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0