We are young

Ska alldeles strax gå från jobbet, så nice att bussen ligger så nära. Jag som är van vid 2 km promenadväg till närmsta buss liksom, haha! . Idag är jag en trött tjej. Så det ska hem och ätas och sen så ska jag och min kära lillebror byta rum igen. Jag är nästan aldrig hemma, så jag får stugan igen och han tar tillbaks sitt rum inne i huset. Om inte allt för länge blir det ju en flytt, så mor min tänker lite ekonomiskt. . Råkade göra värsta tabben för ett tag sen också. Skulle gå in på ticket.se och kolla om man kunde betala med presentkort på hemsidan. Amen tror ni inte att klanten Alessandra bokar en resa till London då eller? ja, det är klart. Vad annars liksom? Allting annat har ju gått bra idag liksom. . Nej nu ska jag skutta iväg till bussen och så ska jag möta min pojkvän så ska vi åka vidare till Ingarö. Ha en bra kväll hörrni! ♥ .
Jag och mina fina bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0