As long as you love me

Godmorgon!
 
Har precis ätit klart min frukost och sagt hejdå till min kärlek. Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och söker jobb för fullt. Kikar lite på bostadsförmedlingens hemsida också, Men det känns rätt kört alltså. Det är såna sjuka kötider. Kommer få bo hemma tills jag dör.
Men prio 1 just nu är att få ett jobb, så att jag kan ha råd att betala en hyra till att börja med. Åh, jag är så sugen på att flytta hemifrån!
 
 
Ikväll ska jag hem till min fina pappa! Har inte träffat honom på hela sommaren nästan, det känns som det iallafall. Så det ska bli hur mysigt som helst. Kanske ska träffa en vän också.
Juste! på tal om ingenting.. Jag har varit rökfri i 3 dagar, inne på min 4e! Nu är det dags liksom. Efter 5 års rökning, det känns riktigt bra!
 
Men nu ska jag fortsätta med mitt jobbsökande.
Ha en bra dag allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0